250 oplevelser i Danmark : bucket list

Her er bogen, du ikke må snyde dig selv for. 250 spændende og usædvanlige WOW-oplevelser i hele Danmark. Tag denne bog under armen, og få en på opleveren. Henvender sig til dem, der ikke er bange for at prøve noget nyt.

d. 30. sep. 2022

Lars Ovesen

d. 30. sep. 2022

Bogen beskriver fx oplevelser som bridgewalking over Lillebælt, østerssafari i Vadehavet og koldkrigsmuseet Langelandsfortet. Indholdet er geografisk opdelt efter landsdel, og de enkelte oplevelser er tydeligt mærket af på det ledsagende oversigtskort. De 250 oplevelser er ledsaget af en forholdsvis kort beskrivelse (en teaser) samt åbningstider, adresse og web-henvisninger.

Som guide til oplevelser rammer denne bog plet. Den logiske opbygning og oversigtskort guider læseren fra den ene oplevelse til den anden, og de korte beskrivelser er velskrevne og giver et godt overblik over den enkelte oplevelse, så bogen fungerer også glimrende som inspirationskilde. Det bør også nævnes, at en del af oplevelserne er ganske gratis, så der er noget for enhver pengepung samt for ethvert temperament.

For yderligere inspiration og guides til oplevelser i Danmark kan man se forfatterens tidligere udgivelser, fx Bilture i Danmark101 steder i Danmark eller 101 steder i DanmarkFor yderligere inspiration og guides til oplevelser i Danmark kan man se forfatterens tidligere udgivelser, fx Bilture i Danmark eller .