Bøger / faglitteratur til børn / vejledninger

10 trin til at tegne heste : tegn over 50 heste og ponyer med 10 simple trin

Superfin bog, der lærer dig at tegne flotte, naturlige heste og ponyer ved hjælp af blot 10 nemme trin. For større børn og voksne, der gerne vil blive bedre til at tegne heste.

d. 6. jan. 2023

Anne Birgitte Langkilde Hundahl

d. 6. jan. 2023

"10 trin til at tegne kawai" og "10 trin til at tegne heste" hjælper læseren med at lære at tegne henholdsvis kawai-tegninger og heste ved hjælp af geometriske former gennem 10 trin. Begge bøger indeholder over 50 forskellige modeller. Kawai er en særlig japansk stil inden for kunst og kultur, hvor ting gøres nuttede ved brug af enkle streger og lyse, klare pastelfarver og et uskyldigt udtryk. Figurerne i bogen spænder lige fra pingviner, cupcakes og mumier til katte, sushi og havfruer. I bogen om heste er der heste og ponyer i en række forskellige positurer og gangarter. Begge bøger indledes med en guide til særlige detaljer, fx hestes øjne og ører eller kawais særlige udtryk (glad, vred, genert mv.) og tilbehør til figurerne.

Superfine og meget anvendelige tegnebøger med gode trin for trin vejledninger og mange modeller at vælge imellem. Bøgerne er meget lette at gå til og overskuelige for både børn og voksne. Bøgerne kan bruges fra ca. 8 år og opefter.

Tegneøvelser og tegnelege - fra 7 år til 100+ år henvender sig til ca. samme aldersgruppe, nemlig alle fra 7-8 år og opefter, der gerne vil være mere kreative i hverdagen og lære at tegne.